Spoluhráči.cz klub KLUB ČESKÝCH TURISTŮ,ODBOR ZLÍN kalendář akcí VALENTÝNSKÝ VÝŠLAP

KLUB ČESKÝCH TURISTŮ,ODBOR ZLÍN – VALENTÝNSKÝ VÝŠLAP

Možné akce:

VALENTÝNSKÝ VÝŠLAP

Kdy:Neděle 11. 2. 2018
Kde:Prakšická vrchovina
Popis akce:

19.ročník oblíbené vycházky, nejen pro zamilované, povede Prakšickou vrchovinou.Trasa povede z Prakšic po žluté na Vinohrady a Vrchovinu, zde se přejde na zeleně značenou naučnou stezku Po hranici devíti katastrů. Po CT 5177 na západ k hrušce Za Jánem (památný strom, odpočivné místo) k Mohylovým hrobům a kamennému kříži. Po CT 5049 k zastávce busu Pod Lipkami a dál k rozhledně Rovnina. Za ní na rozcestí vpravo polní cestou k okrajům lesů, pak na rozcestí a ke kapli sv. Rocha. Cesta nás dál povede k Muzeu v přírodě , pak doprava silničkou , kolem parkoviště do Vinohradské ulice, kolem Zimního stadionu a Slováckého muzea do Všehrdovy ulice. Přes Palackého náměstí,Havlíčkovou na Masarykovo náměstí a Nádražní na železniční stanici Uherské Hradiště (15,5 km, stoupání 240 m,klesání 292 m).  V případě  nutnosti je možné zkrácení trasy: 1,8 km za Mohylovými hroby odbočit po CT 5177  vpravo do Bílovic k zámku na zastávku autobusu ( 9,4 km, stoupání 184 m, klesání 225 m).Ráno odjezd z AN ve Zlíně v 8:55 hod., do Prakšic příjezd v 9.30 hod.,  Vedoucí  Jiří Tomáš.