Spoluhráči.cz klub KLUB ČESKÝCH TURISTŮ,ODBOR ZLÍN kalendář akcí SÚZK : SKALIČÍ A PŘEDNÍ A ZADNÍ KOSTEL

KLUB ČESKÝCH TURISTŮ,ODBOR ZLÍN – SÚZK : SKALIČÍ A PŘEDNÍ A ZADNÍ KOSTEL

Možné akce:

SÚZK : SKALIČÍ A PŘEDNÍ A ZADNÍ KOSTEL

Kdy:Neděle 20. 10. 2019
Kde:Zlínsko
Popis akce:

Trasa : 10 km,(+ 316 a - 394 m). Putování ke skalním útvarům ZK  pro rok 2019 vrcholí v okolí Pulčína. Tentokrát zvolíme opačný směr trasy a vyjdeme ze Zděchova, po modré do Radošovského sedla. Asi 150 metrů za ním modrou opustíme a nastoupíme na lesní pěšinu. Po 400 metrech narazíme na lesní cestu, po ní vlevo a po 300 m dojdeme ke skalám Skaličí - ve svahu vpravo. Kontrola bude od 10 do 15 hodin stát o 300 m dál, na rozcestí červené a modré se žlutou. Naše trasa pokračuje dál po m-č značce po NS Javornický hřeben, po níž vystoupáme až na Hradisko (773 m).Nad Pulčínskými skalami se dáme vlevo po červené ke studánce Dobrodějce a loukou k rozcestí pod Pulčínskými skalami.Za studánkou modrou opustíme a lesní pěšinou  nad vodopádkem dojdeme po 700 m ke skalám a kontrole u Předního a Zadního kostela. Dalších 200 m nás dělí od lesní cesty s Bodem záchrany VS 039, pak k jihu a po modré s NS a Pulčínským potokem, kolem Plevákovy studánky a Formanky dojdeme k podjezdu pod tratí. Zde vpravo po silnici k žst Lidečko.

Odjezd : AN Zlín v 8:00 hod.do Vsetína, odtud v 10:00 hod. do Zděchova, hotel (příj. 10:27).Zpět z Lidečka vlakem do Valašské Polanky, potom busem do Zlína.  Vede : Jiří  Tomáš.