Spoluhráči.cz klub KLUB ČESKÝCH TURISTŮ,ODBOR ZLÍN kalendář akcí „VÍTÁNÍ JARA“ ZRUŠENO!!!

KLUB ČESKÝCH TURISTŮ,ODBOR ZLÍN – „VÍTÁNÍ JARA“ ZRUŠENO!!!

Možné akce:

„VÍTÁNÍ JARA“ ZRUŠENO!!!

Kdy:Neděle 22. 3. 2020
Kde:Zlínsko
Popis akce:

Tradiční zahájení jarních kilometrů s možností získat odznak JKM 2020. Naše trasa  povede do Mladcovských kopců a k jejich skalním útvarům.Sraz na zastávce MHD Mladcová Bartošův dům v 8:30 hod.. Silnicí vinohrádek vyjdeme ke hřbitovu a za ním ji opustíme  vlevo, pak vpravo na lesní cestu, která nás dovede pod Mladcovskou skalku.     Charakterizují ji vytesané schody, po nichž se dá vyjít až nahoru. Dík stromům, v té době bez listí, je z ní částečný výhled. Dál půjdeme severním směrem asi 1 km a vystoupáme na Zadní vrch s vrcholovou skalkou. Polesím Mladcová obejdeme Zadní vrch a sejdeme k silničce Racková - Mladcová. Po asi 100 metrech ji opustíme a začneme stoupat ke skalním útvarům, potom k jihovýchodu a kolem pásu drobných skalních útvarů na Přední vrch se skalami s vytesanými reliéfy. Po jejich prohlídce sestoupíme opět k silničce a po ní dojdeme na vyhlídkové místo na Jižní Svahy. Dál, po již známém úseku kolem   hřbitova a tenisové haly až k Bartošovu domu a MHD. Trasa měří

6 km a stoupání i klesání je 136 m.  Průvodcem Vám bude Jiří Tomáš.

Důležitost: střední
Zúčastnili se (0)
Nezúčastnili se (0)
Zadal:Lenka Holínková, 11. 2. 2020, 20:23   (upraveno 13. 3. 2020, 10:30)