Spoluhráči.cz klub Cyklisti Rýmařov dokumenty a články Trasa 000: Rýmařov - Valšov - Sl.Harta - Nové Valteřice - Dětřichov - Stránské - Rýmařov (63 km)

Cyklisti Rýmařov – článek Trasa 000: Rýmařov - Valšov - Sl.Harta - Nové Valteřice - Dětřichov - Stránské - Rýmařov (63 km)

Možné akce:
profilové foto Pavel Vraspír
Pavel Vraspír

Vytvořeno:15. 8. 2008, 11:07
Autor:Pavel Vraspír
Možnosti
Anotace:Délka: 63 km, Převýšení: 1250 m, Obtížnost: 3 (středně těžká), Vybavení: MTB/trek,

Jelo se 10.8.2008, 63 km, čas cca 3h45min (průměr 16.8 km/h) - Broňa, Pavel

Občerstvení: Nová Pláň (Slezská Harta) - U Jelena

Odkaz na mapu: http://www.beginnertriathlete.com/discussion/training/map.asp?routeid=63778

Popis trasy:

Z Rýmařova silnice směr Albrechtice, na kopci doleva po pěšině k vysílači nad Jamarticemi, pčed ním na kopci do prava po pastvině k lesu (zde jsme nenašli žádnou cestu), kolem něj stále po pastvině nad V.Štáhli, sjezd ke Stelonu, asfaltka podél trati, přejezd trati a slinice, nahoru mezi domy až do napojení na cyklotrasu č. 6161, na ní doprava, dá se po ní sjet do Valšova k nádraží, my jsme po 500 m uhnuli doleva a sjeli po louce kolem lesa po polní cestě, je to příjemnější a vyjede se u přejezdu žel.trati směr Lomnice za valšovským nádražím. Dále po silnici do Nové Pláně (polívka v rest.:), z Nové Pláně po zelené turistické s výhledy na Hartu, v lese vidlička - opouštíme zelenou (vede doleva) a jedeme doprava po lesní cestě až na překřížení silnice N.Pláň-Roudno, přejet silnici a stále se držet lesní cesty až na Červený kříž. Odtud po silnici doprava směr N. Valteřice (před N.V. je silnice značena jako cyklotrasa 6152). Asi 1 km za N.V. odbočka doprava na lesní asfaltku, stále značeno jako cyklotrasa 6152, té se držet až do Dětřichova. Zde se napojit na cyklo 6029 (kolem nádraží ČD směr Ryžoviště, 500 m nad nádražím doleva do lesa) až na lesní křižovatku s cyklo 6144, dále po cyklo 6144 přes Arnoltice do Kněžpole. Zde po silnici směr Stránské (cyklo 6145) a Rýmařov.