Spoluhráči.cz klub Cyklisti Rýmařov dokumenty a články Trasa 002: Rýmařov - Skřítek - Rabštejn - Bedřichov - Dobřečov - Rýmařov (46 km)

Cyklisti Rýmařov – článek Trasa 002: Rýmařov - Skřítek - Rabštejn - Bedřichov - Dobřečov - Rýmařov (46 km)

Možné akce:
profilové foto Pavel Vraspír
Pavel Vraspír

Vytvořeno:24. 8. 2008, 15:45
Autor:Pavel Vraspír
Přílohy:

Možnosti
Anotace:Trekking/MTB, Délka: 46 km, Převýšení: 760 m, Náročnost: střední, Povrch: silnice II. a III. třídy, lesní asfaltky, lesní a polní cesty, krátký úsek Podolský potok - Skřítek je velmi náročný Občerstvení: Motorest Žďárský potok

Délka: 46 km, Převýšení: 762 m

Broňa, Pavel V., Peťa S., Pavel S.
Čas: 2h33min, průměr: 18.2km/h

Občerstvení: Motorest Žďárský potok

Interaktivní mapa zde: http://www.cykloserver.cz/tipy-na-vylety/detail/?d=2105

GPX soubor trasy je v sekci Dokumenty.

Popis trasy:

Na Skřítek klasicky kolem Anenské huti, kolem Škaredé jedle podél Podoláku,po červené do ostrého krátkého kopce,po lesní pěšině a pak asfaltce na Skřítek,kousek po E11,pak doprava na rozc.Hvězda,tady doleva směr Rabštejn,z Rabštejna dolů do Bedřichova po lesní asfaltce,v Bedřichově doleva na Rýmařov, na další křiž. doprava stoupání na Dobřečov,nahoře u dobřečovského kostela doleva po polní kamenité cestě do Ferdinandova,doprava po silnici cca 200 m,pak doleva na další polňačku, po ní kolem Kamenné hory až Pod Výhledy,po asfaltce sjet do Žďárského potoka,kousek po E11,sjezd k prvním domům ve Staré Vsi,a do Rýmařova.