Spoluhráči.cz klub HoBic - Holičtí Bicyklisti kalendář akcí CYKLOMARATON

Kde:KD HOLICE
Popis akce:

EVROPSKÁ MĚSTA              cca 210 km

Holice-Dolní Roveň-(směr Chrudim)-Uhersko-(směr Stradouň)-na další  křižovatce rovně-Radhošť- (zde rovně)-další křižovatka vpravo-Vraclav-(u zrcadla vlevo)-Vysoké Mýto-(směr Ústí n. O.)-(směr Zálší)- po 800m vpravo na polní cestu-značka „zákaz vjezdu všech vozidel”-BETLÉM-na asfaltové silnici vpravo-Tisová-České Heřmanice-Litomyšl-(směr Svitavy)-Strakov-JANOV-v Janově vpravo po silnici č. 35 zpět do Litomyšle-(směr Čistá)-BENÁTKY-Čistá-(směr Dolní Újezd)-(směr Polička)-Sebranice-Lubná-Borová-(směr Polička)-(směr Jimramov)-BETLÉM-Jimramov-(směr Bystřice)-(směr Nové Město na M.)-BENÁTKY-Věcov-1km za Koníkovem vpravo po cyklostezce č 1.-po cca 5km přes hlavní silnici dále po cyklostezce č.1. do Kadova-Herálec-(směr Svratka)-(směr Vortová) za hranicí Pard.kraje vlevo(zákaz vjezdu motor. vozidel)-po cca 5km vlevo a rovně do Krucemburku-(směr Ždírec n D.)-a pozor –za zdravotním střediskem +lékárna vpravo-a potom zákazu vjezdu nákl.aut.- BENÁTKY –vpravo po č.34 do Hlinska-(směr Polička)-Raná-Mrákotín-Prosetín-Cejřov-(směr Chrast)-Podlažice-Chrast-Hrochův Týnec-Dašice-(směr Vysoká u Holic)-Horní Ředice-Vys.Chvojno-POBĚŽOVICE-

Důležitost: střední
Zúčastnili se (5) Roman Doubravský, Milan Lehký, Jiří Přibyl, Václav Vik, Miroslav Hornych
Nezúčastnili se (0)
Zadal:Bohumil Paseka, 29. 4. 2012, 10:50   (upraveno 25. 5. 2012, 18:40)