Spoluhráči.cz klub Sokol Beroun Machos dokumenty a články Předpis soutěže 2009/2010

Sokol Beroun Machos – článek Předpis soutěže 2009/2010

Možné akce:
profilové foto Tomáš Veselý
Tomáš Veselý

Předpis soutěže 2009/2010

Vytvořeno:24. 6. 2009, 15:33
Autor:Tomáš Veselý
Možnosti
Anotace:

Předpis soutěže PH+SČ přebor mužů, divize A - 3XM6 - A

  • základní část (ZČ): 12 družstev, každé s každým dvoukolově, systémem 5+1.
  • bodové ohodnocení: Za vítězství 3 body, remízu 1 bod, prohru 0 bodů.
  • hrazení nákladů: každé z družstev pořádá turnaj na své náklady.
  • postup: 1. družstvo přímo do PH+SČ ligy mužů.
  • sestup: Do PH+SČ soutěže mužů sestoupí týmy na 12., 11. a 10. místě. Další případní sestupující budou určeni dle počtu sestupujících

z PH+SČ ligy mužů. V sezóně 2010/2011 bude mít PH+SČ přebor mužů 44 účastníků.

  • hrací čas: 3 x 12 minut čistý čas, 3 minuty přestávka, minimální čas na jedno utkání je 70 minut
  • doporučené časy začátků utkání: Pořádající týmy mohou zvolit za hrací den sobotu či neděli. Vždy však jeden celý den. Tento den musí

být stanoven nejpozději v lhůtě do 10. července, ale řídící orgán upozorňuje družstva, která turnaj nepořádají, že do 5 dnů před konáním

turnaje musí být připravena na možnou změnu tohoto hracího dne ze strany řídícího orgánu. Oficiálně stanovené rozmezí začátku utkání je

8.00 hod. až 20.00 hod. Výjimky z těchto pravidel musí schválit Ligová komise PH+SČ.

  • odměna rozhodčím: 200,- Kč; v případě sehrání jednotlivého utkání samostatně činí odměna 300,- Kč
  • věkové kategorie: mohou hrát muži (narozeni 31.12.1989 a starší), junioři (narozeni 1.1.1990 až 31.12.1991) a dorostenci (narozeni 1992)
  • čekací doba: maximální čekací doba je 10 minut
  • startovné: 4000,- Kč
  • soutěžní kauce: 5000,- Kč
  • rozměr hřiště: dle pravidel florbalu, minimálně 36 m x 18 m, maximálně 40 m x 20 m

Povinnosti pořadatele ligových utkání - 3XM6 - A

pro ročník 2009/2010

1. Zajistit halu na území krajů PH+SČ v termínu daném rozpisem utkání a pořádat utkání na hřišti vyhovujícím pravidlům florbalu a

předpisu soutěže.

2. Písemně potvrdit řídícímu orgánu termíny a místa konání (tzn. písemné objednání haly + případné žádosti o změny termínu utkání)

nejpozději do 10.července!!!

3. Odeslat hlášenku o utkání dle Pokynů pro posílání hlášenky o utkání na adresu sekretariátu PFbU a všem zúčastněným soupeřům.

V hlášence o utkání musí být uvedeno:

a) přesná adresa hlavního pořadatele, telefonní číslo pořadatele

b) přesná adresa místa konání, telefonní číslo místa konání, bližší specifikace haly (přesný název haly, rozměry hrací plochy, povrch,

časomíra a ukazatel skóre, šatna, kapacita hlediště, občerstvení, vstupné)

c) datum a časový rozpis utkání dle rozlosování (kód utkání, čas, domácí, hosté)

d) popis příjezdové cesty k místu konání (popř. plánek) jak vlastní tak i hromadnou dopravou

e) zajištění a kvalifikace zdravotnické služby, telefon místní rychlé lékařské služby

f) razítko pořádajícího oddílu a podpis odpovědného funkcionáře - potvrdí správnost zmíněných údajů.

4. Zajistit minimálně 5 uzamykatelných šaten. Pořadatel je povinen zpracovat a vyvěsit časový rozpis šaten, v němž musí umožnit každému

družstvu mít šatnu k dispozici minimálně 30 minut před a po utkání.

5. Viditelně vyvěsit rozpis utkání a výsledkový servis soutěže.

6. Minimálně 30 minut před začátkem 1.utkání musí být hřiště vyznačeno podle pravidel florbalu.

a) mantinely a branky stojí na svých místech dle pravidel florbalu

b) vyznačené hřiště (body a čáry na hrací ploše i mantinelech) dle pravidel florbalu

c) fungující časomíra (ukazatel odpočítávání času, skóre, třetiny a odpočítávání trestů)

d) střídačky, trestnou lavici a stolek časoměřičů umístěné podle pravidel florbalu tak, aby z těchto míst bylo zřetelně vidět na časomíru

e) Přítomnost hlavního pořadatele (jasně a viditelně označeného)

f) přítomnost minimálně 3 pořadatelů u stolku časoměřičů (časoměřič, zapisovatel - hlasatel a pomocné osoby např. k měření trestů),

minimálně dalšího 1 pořadatele na hrací ploše pro rychlou úpravu hrací plochy, rovnání mantinelů a pro zajištění ustanovení o

pořadatelství dle Legislativních předpisů ČFbU - Soutěžního řádu.

g) u stolku časoměřičů připravené: - hrací míče (vždy minimálně 3), rezervní stopky, psací pomůcky, atd.

- řádně vyplněný a podepsaný Zápis o utkání

h) přítomnost zdravotnické služby (jasně a viditelně označená, s potřebným vybavením pro první pomoc), viz Předpis o zajištění ZdS

7. Zajistit podmínky pro činnost zástupců řídících orgánů soutěže a jeho komisí, zejména pro delegáta utkání.

8. Zajistit rozhodčím a zástupcům řídícího orgánu soutěže a jeho komisím dosažitelnost nealkoholických nápojů v prostoru haly.

9. Dodržet začátek utkání dle rozpisu a v průběhu utkání postupovat dle pokynů rozhodčích a v souladu s platnými pravidly florbalu, obecnými

předpisy a legislativou České florbalové unie.

10. Po utkání zajistit podepsání zápisu o utkání od obou kapitánů a rozhodčích (popř. delegáta utkání). Kapitánům předat poslední (spodní)

kopie Zápisu o utkání. Za správnost údajů v Zápise o utkání a za jeho úplné vyplnění zodpovídá pořádající oddíl (viz. Pokyny pro

vyplňování Zápisu o utkání).

11. Do 15 minut po skončení utkání/turnaje vyplatit rozhodčím příslušnou finanční odměnu.

12. Výsledky utkání nahlásit (ve formě: soutěž, datum, pořadatel, ligové kolo, soupeři, výsledek) nejpozději do dvou hodin po skončení

turnaje emailem na adresu sekretariátu PH+SČ: krejcova@cfbu.cz nebo pomocí SMS na tel.číslo 603/459 269.

13. První pracovní den po sehrání utkání odeslat doporučeně doložitelným způsobem originály a první kopie Zápisů o utkání na adresu

sekretariátu pro Prahu a Střední Čechy (Pod Děkankou 82, Praha 4, 140 21).

Komentáře k tomuto článku