Spoluhráči.cz klub KLUB ČESKÝCH TURISTŮ,ODBOR ZLÍN kalendář akcí VÝSTUP NA MALOU LHOTU

KLUB ČESKÝCH TURISTŮ,ODBOR ZLÍN – VÝSTUP NA MALOU LHOTU

Možné akce:

VÝSTUP NA MALOU LHOTU

Kdy:Sobota 6. 4. 2019
Kde:Malá Lhota
Popis akce:

26.ročník turistické akce pořádá KČT, odbor Valašské Meziříčí. Místo startu i trasu si můžete zvolit sami.Cíl je tradičně v hostinci Pod dubem v době od 11:00 do 14:00 hodin. Trasa zlínských turistů povede

tentokrát od autobusové zastávky Velká Lhota, U Pavlů. Odtud půjdeme k severu do lesa Třískalka, až

k modře značené Cyrilo-metodějské naučné stezce na rozcestí V Javoří. Po ní vlevo na západ, s CT 6012

přes samotu Faturky, sejdeme k pramenu Videčky. Před zastávkou autobusu Na Kútě modrou opustíme

a silničkou vystoupáme přes nejvyšší bod trasy 653 m n.m. Za ním odbočíme vlevo do Malé Lhoty

k hostinci Pod dubem .Po setkání s dalšími účastníky a pořadateli akce a občerstvení budeme pokračovat.Vrátíme se  na rozcestí a po červené půjdeme k NS Jana Karafiáta, směr Podhájí a rozcestí Na Štěpánově.Červená značka nás dovede až na vlakové nádraží ve Valašském Meziříčí.   Celá trasa měří 12,7 km se stoupáním 273 a klesáním 393 m.  Doprava vlakem z Otrokovic v 7:55 hod., přes Hulín do Rožnova p.R.,potom busem do Velké Lhoty, U Pavlů.Zpět vlakem z Val. Meziříčí. Vedoucí  Jiří  Tomáš