Spoluhráči.cz klub KLUB ČESKÝCH TURISTŮ,ODBOR ZLÍN kalendář akcí „VÝSTUP NA MALOU LHOTU“

KLUB ČESKÝCH TURISTŮ,ODBOR ZLÍN – „VÝSTUP NA MALOU LHOTU“

Možné akce:

„VÝSTUP NA MALOU LHOTU“

Kdy:Sobota 6. 6. 2020
Kde:ValašskoMezříčsko
Popis akce:

Trasa 12 km : 27.ročník tradiční turistické akce KČT, odbor Valašské Meziříčí se letos uskuteční s dvouměsíčním zpožděním. Důvod je

všeobecně znám. Pořadatelé zvou především děti a mládež na procházku jarní přírodou v okolí Valašského Meziříčí.

Start, trasu i způsob dopravy si zvolíte sami. Důležitý je cíl - restaurace Pod dubem na Malé Lhotě v době od 11 do 14 hod.

Zde bude i možnost občerstvení.  Zájemce ze Zlína povede Jiří Tomáš, který zvolil dopravu linkovým autobusem ze Zlína AN

odjezd v 8:00 hod.do Valašského Meziříčí .Čas do odjezdu autobusem dál využijeme k návštěvě IC .Pokračovat budeme dál

ze zastávky Vsetínská na Podlesí Drážky, odkud začne delší trasa. Jinak lze pokračovat dalším autobusem až do Malé Lhoty

rozcestí odkud je to do hospůdky Pod dubem 330 metrů. Delší trasa začne z Podlesí Drážky na točnu, potom po CT 6012, kolem hasičárny, přes Křivé, Podhájí a Na Rybníčkách, pak po červené NS Jana Karafiáta až na Malou Lhotu = 4,2 km, stoupání 320  m. Všichni pak budeme pokračovat po modré C-M stezce, přes Kozinec z něhož odbočíme ke Skypalově skále, pak zpět na modrou, kolem repliky horského větrného mlýna a pak ke skalnímu útvaru Medůvka. Od něj se dáme lesní stezkou a podél potůčku dolů do údolí potoka Medůvka. Mineme studánky Za potokem a Pod Pahrbkem až dojdeme

k žst Brňov, případně zastávce busu Podlesí odkud se vrátíme domů. Tento úsek měří 6,1 km, stoupání 12 m, klesání 332 m.

Připočtu-li i ranní pochůzku po Val. Meziříčí, čeká nás na delší trase 11,6 km; + 353m ; - 332 m.  Těším se na Vás.